Newsroom

Ytong je popáté Nejdůvěryhodnější značkou zdících materiálů

Devátý ročník marketingového ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2023 zná výsledky průzkumu, zaměřeného na důvěru ve značky prodávané na území České republiky. Jednou z hodnocených kategorií byly i zdící materiály, kde si už popáté v řadě odnesl titul Nejdůvěryhodnější značka pórobetonový stavební systém Ytong.

Petra.Cleary •

Vítězné značky byly vyhlášeny 9. listopadu 2023 na slavnostním galavečeru, který proběhl v historickém prostoru Kongresového centra České národní banky. Do průzkumu byly zahrnuty značky, které jsou těmi nejsilnějšími na českém trhu, a to v 92 kategoriích, přičemž v každé kategorii může být pouze jeden vítěz. Deset kategorií bylo nových, reagujících na situaci ve společnosti a na trhu. Ve většině tradičních kategorií zůstali ale čeští zákazníci poměrně konzervativní a volili jistotu. Do průzkumu byl zapojen reprezentativní vzorek čtyř tisíců respondentů, hodnotící značky v oblastech, jako jsou služby a instituce, prodejci a výrobci potravin, ale i lékárenské produkty, stavebniny a další.

Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii zdících materiálů pro značku Ytong přebíral Luděk Suchomel, marketingový ředitel společnosti Xella CZ:

„Poslední dva roky byly v našem oboru plné změn a nás proto velmi těší, že jsme už popáté v řadě získali ocenění, postavené na důvěře zákazníků. Navíc v roce, kdy si pórobeton Ytong připomíná 100 let své existence. Velice děkujeme zákazníkům za projevenou důvěru a podporu. Kdo se podívá na vítěze jednotlivých kategorií, tak potvrdí, že jsme i letos ve výborné společnosti. Přestože se trvalá obliba značky Ytong opírá především o práci celého našeho týmu, nezapomínáme na rčení, že „nejlepší reklama je dobrý produkt.“ A Ytong je skutečně kvalitní a všestranný stavební materiál. Platí to jak pro moderní novostavby, stavební rozšiřování stávajících staveb, tak i pro rekonstrukce. Vyšší zájem zákazníků o rekonstrukce bydlení ostatně registrujeme celý letošní rok.“

Vítězné firmy mohou ve své komunikaci používat označení a logo Nejdůvěryhodnější značka 2023. „Ze studie Private labels Syndicated report 2022 společnosti NIQ vyplynulo, že ocenění Nejdůvěryhodnější značka je českými spotřebiteli vnímáno velice pozitivně. Zařadilo se těsně za české a regionální označení, jako například Klasa, Česká potravina apod.,“ uvádí Soňa Fialová ze společnosti NIQ. „Za důležité pro své rozhodování o nákupu považuje toto ocenění až 32 % oslovených respondentů. Nejdůvěryhodnější značky jsou tedy, dle deklarace respondentů naší studie, jedním z nejkladněji vnímaných komerčních certifikátů, tedy nestátních ocenění. Ostatní komerční značení v průměru dosáhla 26 %,“ dodává Soňa Fialová.


Sdílejte tento článek

.